понедељак, 9. децембар 2013.

Predstava "Janko Katić" u izvođenju Aleksandra Dunića

                     

         Našu školu je u ponedeljak 9. decembra posetio glumac Aleksandar Dunić, poznat kao Ćirko iz serije "Bela lađa". Odigrao je monodramu Janko Katić u kojoj se radi o samom životu Janka Katića i o tome kako je on bio čovek sa velikim obrazem, ogromnom neustrašivošću i samom značaju u Srbiji za vreme Prvog srpskog ustanka. Svim učenicima se predstava podjednako dopala, kao i našim nastavnicima. Naše tri učenice Magdalena Ašković, Jovana Balinovac i Anđela Vasiljević su intervjuisale samog Aleksandra Dunića.

-Šta je kod Vas najviše uticalo na to da postanete glumac?    

 -Najviše je uticao slučaj "Komedijan", to je sticajem okolnosti i ovde ako ste pažljivo pratile ovu predstavu i govori o datim okolnostima u čovekovom životu. Kao kod Janka Katića. Očigledno je da je on od detinjstva bio neustrašiv dečak imao i psihofizičke karakteristike da bude domaćin u Sopotu i na Kosmaju. Onda su se te okolnosti promenile, došla su ratna i turbulentna vremena, Turci su mu uzeli sestru. Tako da okolnosti utiču na svačiji život, pa i na vaš.                                   

-Da li ste imali uzora?

Jesam, imao sam uzore u glumi. Kad sam bio dečak vaših godina uzor mi je bio moj prijatelj Lane Gutović, koji je skoro bio ovde na Ubu. Nisam ni znao da ćemo jednog dana biti dobri prijatelji. U drami sam imao više uzora i među našim i među svetskim glumcima.                                                  

 -Koja Vam je omiljena uloga?   

 Pa omiljena uloga mi je uloga Ćirka iz serije "Bela lađa", jer mislim da sam se tu najviše dao i ostvario.     

  -Možete da nam  preporučite neku predstavu?    

 -Pa evo ovako, pošto sam ja član Pozorišta na Terazijama, mislim da postoji puno lepih predstava za vaš uzrast, zato što mi negujemo mjuzikl kao žanr. Evo recimo, ja igram u predstavi "Cigani lete u nebo" i tu vam predstavu najtoplije preporučujem.                                                             

-Preporučite nam neki film?               

 -Ja volim filmove patriotskog kartaktera i sa istorijskom tematikom koji nose neku dozu patriotizma. Recimo, volim, "Hrabro srce", ili film "Patriota", "Gladijator" sa Raselom Krouuom. 

-Kako Vam se dopalo ovde kod nas i da li biste voleli da nas ponovo posetite?  

 -Voleo bih vrlo rado ponovo da dođem kad se za to ukaže prilika. Lepo ste me primili i hvala vam od srca!

                                                                                 

Нема коментара:

Постави коментар