петак, 22. април 2016.

КРАТКО ЋЕБЕ ЗА БИБЛИОТЕКУ

У четвртак 21.04.2016. године новинарска секција је посетила библиотеку "ОШ Свети Сава" у Памбуковици. Овом приликом смо разговарали са библиотекарком Сањом Кузмановић. Она нам је причала о историји библиотеке и о њеном послу.

1.Од када је ова библиотека почела да ради?
 -Библиотека вероватно постоји од када и сама школа, иначе са професиналнијим радом, у смислу каталогизације, започето је 2011. године. Када сам почела да радим библиотека је имала мали фонд књига потребан за школу. У набавци књига помогли су нам: Градска библиотека "Божидар Кнежевић" и Градска библиотека "Јаков Игњатовић" из Коцељeве и Књижни фонд. Посебно морамо поменути да је 17. јануара наша школа прошла на традиционалном конкурсу Радио Београда "Књига солидарности" и добила 1248 књиге, тако да сад наша библиотека има преко 8200 наслова.

2.Зашто сте се одлучили за овај посао?
-Завршила сам српски језик, али сам се одлучила за овај посао зато што је много мирнији у односу на рад у настави.

3.Да ли можете да нам препоручите неку књигу?
-У школској библиотеци има доста наслова за децу, али сам приметила да се књиге често бирају према корицама, а не према садржају и ауторима. Тако да, позивам вас да дођете и изаберете неку књигу и ја ћу вам свакако препоручити нешто за читање.

4.Да ли сте ви као дете много волели да читате књиге?
-Јесам, научила сам да читам са 4 непуне године када је мој брат кренуо у школу. Постала сам члан библиотеке са 7 година, и од тада сам стални члан библиотека и увек читам.

САДА ЋЕМО ВАМ ОТКРИТИ ШТА ЗНАЧИ КРАТКО ЋЕБЕ ЗА БИБЛИОТЕКУ!!!!!!!

МОЛИМО ДА СЕ ДОНИРАЈУ ПОЛИЦЕ ЗА НАШЕ КЊИГЕ КОЈЕ СТОЈЕ У КУТИЈАМА ЈЕР НЕМАМО ДОВОЉНО ПОЛИЦА!!!!!! 


                                         

Нема коментара:

Постави коментар