уторак, 26. април 2016.

Мудрост светом влада

Kада је кренула у пети разред,  Милену Васиљевић је нешто инспирисало да почне да пише песме. До сада је написала песме: ,,Јесен", ,,Мудрост светом влада", читаву књигу песама. Ми ћемо вам приказати песму ,, Мудрост светом влада".
        
                                                     Мудрост светом влада
                          
                                                     Кад си тужан
                                                     када суза пада,
                                                     увек треба знати
                                                     да мудрост светом влада.

                                                     Све се може завршити
                                                     без сабље и мача
                                                     само треба знати
                                                     да је мудрост јача.

                                                     Свака нам је битка
                                                     помало и вредела
                                                     јер у свакој бици
                                                     мудрост је победила.

Обавили смо кратак интервју са песникињом Миленом Васиљевић.


Шта ти је инспирација за писање?
Почела сам да пишем од четвртог разреда. Најчешће пишем песме о школи, природи, о свету око мене.

Која ти је омиљена песникиња?
Омиљена песникиња ми је Десанка Максимовић.

Која ти је омиљена книга?
Моја омиљена књига је Робинсон Крусо.

Шта планираш да будеш кад порастеш?
Планирам да будем кад порастем песникиња.

Шта је најважнија ствар у животу?
Најважнија ствар у животу по мени је да у овом свету буде мира и  љубави.

Да ли си некада добила награду?
Добила сам две награде на конкурсима наше школске библиотеке.

Нема коментара:

Постави коментар