понедељак, 23. мај 2016.

Најбољи међу најбољима

 
У четвртак, 19.05.2016.године, на Дан школе, најбољи ученици и наставници ОШ ,,Свети Сава" у  Памбуковици су добили признања за постигнути успехе на школским такмичењима.

То су:
1. Магдалена  Ашковић VIII-1, друго место на окружном такмичeњу из гeографије,
2. Милена Вугосављевић VI-1, друго место на окружном такмичeњу из биологије,
3. Катарина Срећковић V-1, друго место на окружном такмичeњу из историје,
4. Софија Милић VIII-1, проглашена за најбољег голмана на општинском такмичeњу у женском фудбалу.

Обавили смо кратак интервју са ученицом осмог разреда Магдаленом Ашковић.


1. Да ли ти  је било тешко на такмичењу?
- Да, било је мало тешко. Најтежа ми је била област привреде зато што има индустрије, пољопривреде, рударства...
2. Зашто си баш од свих предмета изабрала географију?
- Зато што је веома занимљива. Најзанимљива област су ми реке.
3.Колико си се спремала?
-Спремала сам се од почетка школске године.
4.На који начин си се спремала за такмичење?
-Радила сам тешко, учила из разних књига, наставник ми је помагао...

Нема коментара:

Постави коментар