понедељак, 24. октобар 2016.

Чувари школског ходника

Од почетка ове школске године, новина у школи су дежурни ученици. Њихов задатак је да звоне, пуштају у школу посетиоце, итд. Данас, 24.10.2016., смо интервјуисали дежурног ученика. Овако је то изгледало...

-Представите се...
-Ја сам Исидора Петровић и ученица сам 6. разреда.

-Колико пута сте били дежурни ученик?
-Била сам дежурни ученик 2 пута...

-Дакле чула сам да ви имате своје књиге у којој пишете ко све дође у школу...Опишите нам..
-Да имамо. Имамо "Књигу утисака" и "Књигу дежурства" у којој је обавезно да се сваки посетилац мора потписати. "Књига утисака" да сваки посетилац може написати шта му се допада или шта сму се не допада у школи.

-Да ли је тешко бити дежурни ученик и колико мораш бити одговоран?
-Није тешко али је захтевно и наравно да треба бити много одговоран...

-Опиши свој посао?
-Мој посао је веома занимљив, али као што сам рекла треба бити пажлљив и одговоран. Пошто смо ми на неки начин домаћини ове школе, наша дужност је да лепо дочекамо своје госте и да их упутимо и да им помогнемо.



Нема коментара:

Постави коментар